fredag 27 mars 2009

Öppet Hus

Hej, det är Skipper som bloggar igen.
Igår var det Öppet Hus på katthemmet. Inte så lyckat, skulle jag vilja säga. Här sprang en massa människor och tittade och gullade med flera katter. Men tror du nån fastnade för mig? Nej, jag verkade helt ointressant för besökarna.
Mycket märkligt, jag var faktiskt uppe och gick i buren för att visa hur fin jag är. Men det verkade inte intressant. Jag hörde att vissa andra katter fick "intresseanmälningar" som det heter, men inte jag.
Nu måste jag nog fundera ut en smartare strategi. Jag har på mig fram till söndag, då det är öppet hus igen. Innan dess händer väl inget, trots att jag i tidigare blogg givit ut telefonnummer till katthemmet. Om ni "miss"ade (fyndigt, va) det så är det 08 550 32 000. Jag kommer inte att ha tid att svara själv, eftersom jag jobbar med strategin, men nån av dem som jobbar här svarar nog gärna på frågor om mig.
Vi hörs snart igen
Skipper
P S Smulan hälsar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag har jag tänkt på alla katter som drabbas av krig. Det är så klart hemskt för alla mänskor ock...