torsdag 13 februari 2020

Katten Frasse på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Frasse på Södertälje Katthem.

I morgon är det ju Alla Hjärtans Dag. Isadora har jamat till mig att det är OK att tigga om man gör det för hemlösa katter. Dessutom är det alltid frivilligt att ge pengar.

Eftersom jag ofta läggs ut på facebook så har jag skrivit så här idag:

Idag vill Södertälje Katthems bloggkatt, Frasse, be alla som kan att skänka en slant till katthemmet med anledning av Alla Hjärtans Dag. Skriv gärna "Hjärta" på inbetalningen. Du kan swisha på 12345 25408 eller betala via pg 389341-9. Som vanligt behövs varenda krona och allt går till katterna.

7 kommentarer:

  1. Klart det är ok! Vi har swishat och hoppas att många fler gör det! Nosbuffar på dig finis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dui och Deco, tack snälla ni. Jag kan garantera att allt behövs!

      Radera
  2. Vi jamade direkt vi såg dig på fb till matte att swishar en slant. Vi håller tummarna för att många fler gör det också.
    Jamarfin bild på dig förresten!
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alice, tack både för pengen och kattlimangen!

      Radera
  3. Hoppas ni får in massor av hjärtepengar!!

    SvaraRadera
  4. behöver du ett lån? Har du letat efter var du kan få lån? Har du försökt få något lån? ansök sedan nu på? (christywalton355@gmail.com) om du vill få ett överkomligt lån. Lån erbjuds här till en mycket låg ränta på 2%. Kontakta oss nu om du är intresserad.

    SvaraRadera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu har jag klarat av årsmötet. Det vara mycket jobb med det, men nu vet jag ju hur man gör. Bloggh...