måndag 6 januari 2020

Katten Isadora på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Isadora på Södertälje Katthem.

Äntligen är allt som det ska igen! Vi katter på katthemmet gillar inte när det är helger, för då är det många snälla volontärer som vill vara lediga och resa bort och göra annat tokigt. Vi vill att det ska vara vardagar så det är lättare att få hit dom som hjälper oss!

Men vi klagar inte alls egentligen, för det har kommit snälla människor och hjälpt oss ALLA dagar! Till och med på julafton och nyårsafton. Jag var lite nervös där ett tag, men det hade jag inte behövt vara. För vi har världens bästa och snällaste volontärer!

7 kommentarer:

  1. Katthemmets volontärer är guld värda. Heder åt dem!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Anonym, jam det är dom! Dom borde ha guldstjärnor allihop.

      Radera
  2. Vi jamar instämmande! Skönt att det är vanliga dagar och inte en massa konstiga helger. Nästa gång det är så är vid påsk och dit längtar vi faktiskt för då har husse kommit hem igen.
    Vi utropar ett fyrfaldigt (minst) hurrjam för era volontärer.
    Nospuss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Björn, det var i alla fall nåt som var bra med nästa helg. Fast jag hoppas ni har det bra under tiden!

      Radera
  3. Har hört jamas om så mycket elände, så det är verkligen skönt att veta att det finns snällhet också!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lisa, jag håller med dig. Man måste berätta som sånt som är bra också, för det är trots allt mycket som är bra.

      Radera
  4. HELLO JAG ÄR MR WAYNE SCARLET EN PRIVAT LÅNLÅNARE SOM ERBJUDAR ETT SÄKERADE LÅNSTJÄNSTER AV NÅGRA BETALNING MED 3% Räntesats.
    KONTAKTA MIG FÖR ATT FÅ ETT LÅN SNABBT, SÄKER OCH UTAN EN NEDBETALNING
    OM du är intresserad, skicka ditt svar för mer information
    E-post: (WAYNESCARLETLOANFIRMS@GMAIL.COM)
    WHATSAPP: (+1 805-457-5988)

    SvaraRadera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu har jag klarat av årsmötet. Det vara mycket jobb med det, men nu vet jag ju hur man gör. Bloggh...