fredag 24 maj 2019

Katten Gitte på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Gitte på Södertälje Katthem.

Nu är det dan före dan! I morgon är det STORLOPPIS!

Som tur var kom blogghjälpen in till mig en liten stund mitt på dagen och gav mig några godisar så att jag fick lite energi.  Hon är så knäpp så hon säger att det är samma godisar som jag får i matskålen varje dag. Ha! Som om inte ag skulle känna skillnad?

Nåjam, jag låter henne tro att det är så.

Nu har jag i alla fall allt i ordning inför morgondagen. Hoppas ni kommer då!

5 kommentarer:

  1. Lycka till i morgon. Hoppas ni får mycket sålt så att det kommer in mycket pengar som du kan köpa godis för.
    Nosbuff

    SvaraRadera
    Svar
    1. Anonym, jam, vårt godiskonto behöver verkligen fyllas på!

      Radera
  2. Hej Gitte!
    Vi önskar stort lycka till med loppisen idag! Vi har ju långt dit så vi kan inte dyka upp tyvärr.
    Husse är intresserad av att köpa några av era nya fina muggar vi såg att ni har nu.
    Vi hoppas det finns kvar efter loppisen så han kan beställa.
    Nospuss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Björn, Det går att beställa muggar. Du kan säkert göra det via vår infomail: info@sodertaljekatthem.se. Fungerar inte det kan du skriva i en kommentar här att du vill beställa. De är jättefina!

      Radera
  3. Ärlig och snabb finansiering

    Vi är ett finansinstitut, vi lånar ut till privatpersoner och företag i ekonomiska svårigheter.
    Alla individer eller företag som kan respektera våra klausuler kan bara kontakta oss via e-post för att dra nytta av vårt ekonomiska stöd.
    Våra lånevillkor är enkla och väldefinierade.
    Med betydande kapital under vårt bälte är vi bäst att hjälpa dig och hjälpa dig att lösa alla dina problem. Tidsfristerna fastställs enligt våra kunders månadsbudget för att underlätta återbetalningen.
    Om du har projekt för att realisera eller om du befinner dig i ekonomiska svårigheter, kan du kontakta oss utan vidare försening. Med en ränta på 3% hjälper vi individer från 20.000 till 50 000 000 KR. Och vi informerar också företag samtidigt som priset inte förändras.
    Om du behöver ett lån eller en investering, kontakta oss via e-post.

    E-post: simondurochefort@gmail.com
    Whatsapp: +33756949346

    SvaraRadera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag har jag tänkt på alla katter som drabbas av krig. Det är så klart hemskt för alla mänskor ock...