fredag 14 juli 2017

Katten Nina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Nina på Södertälje Katthem.

Tänk att det redan blivit helg igen. Jag tyckte nyss jag höll på att förbereda förra lördagens öppet hus - och nu är det dags igen!

Men det är bara kul. Hoppas många kommer. Vi är fortfarande många kissar som inget hellre vill än få ett kärleksfullt för-alltid-hem. Tänk om fler människor förstod hur mycket det skulle betyda för oss.

Flera av oss har lite svårt att "sälja sig". Vi vågar inte riktigt gå fram till besökare vi inte känner. Men om vi fick chansen att bo i ett riktigt hem och känna den värme, kärlek och omtanke vi alla drömmer om, då är jag säker på att vi allihop snart skulle våga bli riktiga tryggisar.

Sen är det en av de som vunnit i auktionen som jag inte hittar nån inbetalning från. Vore väldigt bra om den som inte svarat med namn och adress och inte betalat in ännu kunde göra det, så vi får avsluta auktionen helt och hållet.

1 kommentar:

  1. Hoppas också det kommer många imorgon på öppet hus!
    De allra mest tillgivna katterna blir ofta de som är blyga i början säger husse. Tror han har rätt i det faktiskt.
    Nospuss

    SvaraRadera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu har jag klarat av årsmötet. Det vara mycket jobb med det, men nu vet jag ju hur man gör. Bloggh...