torsdag 23 mars 2017

Katten Nina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Nina på Södertälje Katthem.

Även om ni inte tror det, så tar jag det ganska lugnt. Jag känner att jag kommer fixa allt inför lördagen.

Det är bara lite fix till med själva årsmötet sen är nog allt under kontroll.

Idag var blogghjälpen här på öppet hus. Hon hjälpte till att städa lite, men den mest städningen har andra gjort. Hon kom i alla fall in i min bur med lite godis som tack för allt jag gjort. Hon fick till och med klappa mig lite på framtassen! Fast det vet jag inte säkert om hon ska få fortsätta med...

10 kommentarer:

  1. Jam tycker du ska låta henne klappa dig lite, för det är rätt skönt när man äntligen vågar.
    /Viska, fd skyggis från Södertälje Katthem

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tindra & Viska, så där jamar alla. Men jag undrar fortfarande...

      Radera
  2. Jamar som Viska, låt henne klappa dig mer för varje dag.
    Det är jättemysigt när man känner en varm o snäll hand som smeker en.

    Ozzy

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ozzy, meh,,, varför jamar alla så där? JAg har lite svårt att tycka att det är mysigt.

      Radera
  3. Väldigt klokt att ta det lugnt inför det stora jubiléet! Då kommer du vara stark och kan leda allt jobb helskärpt när alla människor strömmar in!

    SvaraRadera
  4. Verkar som att du även har fixat till sol inför lördagen, då kommer det säkert mer folk!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sven, jam, sol tyckte jag var viktigt!

      Radera
  5. Tro mig, det är riktigt skönt att bli kliad och ompysslad! Tills för ett år sen var jag en sk förvildad kattpojke som man fångade in och nu bor jag hos Jalle af Katthemmet och i helgen fick min matte-mamma klia mig jättemycket och oj vad jag njöt, så det är mysigt! Jamar från Eddie von Värdsholmem

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eddie von Värdsholmen, oj,,, jag blir väl tvungen att testa det där. Nån gång.

      Radera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu börjar jag äntligen känna mig lite varm i pälsen. Det är inte så farligt att vara bloggkatt, me...