tisdag 21 mars 2017

Katten Nina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Nina på Södertälje Katthem.

Idag har jag tagit lite paus i allt förberedelsearbete.  Visserligen är det mycket kvar att göra, men jag har allt underkontroll nu. Jag har ju delegerat en del till vissa andra.

I morgon kommer jag göra färdigt lite fler annonser som ska in i olika tidningar. Den här gången ska INGEN få missa att vi fyller 15 år!

Men jag har jamat till blogghjälpen att jag inte kommer ta ansvar för nästa jubileum. Det får nån annan ta tass om!

8 kommentarer:

  1. Nä såklart kan du inte ta tass om nästa jubileum från ditt föralltidhem som du bor i då!
    Och jag fortsätter hålla tassarna för att många ska bestämma sig för att komma till jubiléet när de ser din fina annons!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gustav, tänk om det bara dräller in snälla människor!

      Radera
  2. Du kommer såklart göra en kanonjobb!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tindra & Viska, jam, jag tycker det känns bra.

      Radera
  3. Nu behöver du absolut vila lite innan det är dags för jubileet! Jamar med Gustav då är du hemma! Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dui och Deco, jam, jag hoppas verkligen att jag bor i mitt för-alltid-hem när det är dags för nästa jubileum.

      Radera
  4. Jamar också som Gustav, då bor du i ett alldeles eget hem.
    Bra att du sätter in så mycket annonser som möjligt.

    Ozzy

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ozzy, för en gångs skull kostar vi på en hel del på annonser. Vi hoppas det ger resultat!

      Radera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu börjar jag äntligen känna mig lite varm i pälsen. Det är inte så farligt att vara bloggkatt, me...