torsdag 23 juli 2015

Katten Rubina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Rubina på Södertälje Katthem.

Idag har det varit öppet hus igen. Sallys matte var här och gosade jättemycket med henne. Blogghjälpen kom in samtidigt i buren och gav oss godis. Det var bra. Bäst var det nog för blogghjälpen egentligen, för hon fick klappa mig jamarmycket medan jag åt. Hon sa att jag var väldigt duktig!

Annars hade hon tänkt ta lite nya bilder på mig idag - men hon hade glömt blixtmojängen! Så typiskt henne.

Nåjam, mig gör det inget. Jag tycker det räcker med bilder ändå.

10 kommentarer:

  1. Vad duktig du är som tillåter blogghjälpen får klappa mycket på dig! Snart kommer du bli en riktig kelkatt ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Micke och Molle, det säger blogghjälpen också, men,,,

      Radera
  2. Så duktig du har blivit! Jättebra Rubina, fortsätt så!!!

    Nosgos

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hjulia Huller om Buller, jam, jag är nog ganska duktig egentligen.

      Radera
  3. Mysigt för Sally och härligt för dig med massa gosiga klappar! Då kan bilderna vänta! Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dui och Deco, jam, det är ingen brådska med dom tycker jag.

      Radera
  4. Vad roligt att blogghjälpen fick klappa mycket på dig idag! Det var det väl värt när du fick gottis?
    Vad skoj för Sally att få besök av matte, snart är det din och Rakels matte som sitter där.
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alice, godiset är helt OK- Det är det där klappandet som jag är lite tveksam till.

      Radera
  5. Vad gör väl det att Blogghjälpen glömde kameran ?
    Bättre att du lät henne klappa dig en massa :)

    Tassklappar och Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kjelle Bus, jam, fast jag undrar om jag inte föredrar kameran...

      Radera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag har jag tänkt på alla katter som drabbas av krig. Det är så klart hemskt för alla mänskor ock...