söndag 21 december 2014

Katten Pauline på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Pauline på Södertälje Katthem.

Puh, nu är sista loppisen och öppet hus innan jul klart. Det har varit mycket jobb på sistone, men eftersom allt har gått bra och alla har gjort som jag instruerat har resultatet blivit väldigt bra.

Vi har fått en in en rejäl peng till katthemmet. Som alla förstår behövs det, mer än väl.  Vi katter är inte gratis. Men här på katthemmet tycker de vi är värda varenda krona vi kostar.

Nu ska jag bara summera dagen, sen ska M och jag snacka lite, men det blir nog tidigt sova i natt.


9 kommentarer:

  1. Ha en jättemysig kväll med M. Ni har varit jätteduktiga idag och vi hoppas att ni får mycket gottisar som lön för dagens insatser :) !

    Nosgos

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hjulia Huller om Buller, om det vore så väl. Blogghjäpen har inte ens varit här idag!

      Radera
  2. Åh så bra att ni har fått in mycket pengar till katthemmet! Nu behöver ni bara vara tror vi. Mys med M och sov gott! Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dui och Deco, ja det är ju en hel del att ordna med ändå inför julafton.

      Radera
  3. Kanon att ni fått in många pengar till Katthemmet !
    Ha det så mysigt med M :)

    Tassklappar o Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kjelle Bus, vi har alltid jättemysig, M och jag.

      Radera
  4. Härligt att ni har fått in många pengar, det är ni verkligen värda! Hoppas du får en skön myskväll med M och att du får lite extra gottisar.
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alice, ja gotid är vi verkligen värda, både jag, M och våra kompisar.

      Radera
  5. Så roligt att det gick så bra med loppisen, visst behövs varenda peng, och de slantar man ger till ett katthem är verkligen väl använda pengar ♥
    Kramar och tassklappar

    SvaraRadera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu har jag klarat av årsmötet. Det vara mycket jobb med det, men nu vet jag ju hur man gör. Bloggh...