söndag 13 april 2014

Katten Samie på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Samie på Södertälje Katthem.

Nu har det varit öppet hus. Det kom ganska många besökare, så det var allt tur att jag hade förberett allt så noga.

Jag vet inte om det blev några intresseanmälningar,  men några blev det nog. Fast det verkar inte som om så många vill ha katter med lite bus i. Det är konstigt, tycker jag.

Blogghjälpen kom inte. Hon skulle vara kattvakt på annat håll, så det är NÄSTAN så jag förlåter henne. Fast i morgon ska hon komma. Då ska jag ha ett ordentligt jam med henne om en massa saker jag tänkt på!

8 kommentarer:

  1. Om de inte vill ha en katt med bus i kan de lika gärna bli husse och matte åt en vandrande pinne! ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Max och Måns - det ska jag minsann jama åt dem nästa gång! Vandrande pinne... *skrattar så magen hoppar*

      Radera
  2. Det var ju bra att det kom många besökare ändå.. din människa kommer nog snart tror vi för det är klart att hen finns där.Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dui och Deco, ja, men jag vill ju inte flytta till vem som helst. Det måste vara rätt tvåbening!

      Radera
  3. Konstiga människor som inte vill ha katter med bus i !!
    Hoppas nu att Blogghjälpen har med sig riktigt mycket godis när hon kommer imorgon :)
    Tassklappar o Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kjelle Bus, jag hoppas också på riklig utdelning av godis. Hon måste ju ha enorma lager kvar.

      Radera
  4. Vi tycker också det är jamarkonstigt att man inte vill ha en busig misse, det blir ju så mycket roligare då!
    Du får ta ett allvarligt jam med blogghjälpen imorgon, så här kan hon inte hålla på. Möjligtvis att du kan kompenseras med mycket godis..
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alice, nä, så här kan hon verkligen inte hålla på! Jag ska minsann jama allvar med henne.

      Radera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag är det inte jag som är på bilden. Min kompis, Liam, flyttade till ett eget hem för några daga...