söndag 26 januari 2014

Katten Stellan på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Stellan på Södertälje Katthem.

Idag har jag struntat i fågelräkningen. Jag har tittat på fåglarna, men jag har inte räknat dem. Det blev lite enformigt i längden.

 Annars kan jag berätta att dagen inte började så där jättebra. Det var nämligen så att jag skojade lite med  Gloria. Sen sa hon till mig att sluta, men jag hade precis fått nåt skräp i öronen, så jag hörde inte det utan fortsatte busa. Då klippte hon till mig.

Fast hon var inte arg länge alls. Blogghjälpen sa att det var första gången hon sett att Gloria vågar visa vad hon vill och sätta gränser. Hmmmm, vet inte vad jag ska tycka om det.


9 kommentarer:

  1. Tror du ska ta det som en komplimang ändå, att Gloria är så trygg att hon vågar jama ifrån. De är kul ändå fjäderkotletterna , även om man inte räknar dem! Nsbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dui och Deco, ja på nåt sätt tycker jag det är kul att Gloria verkar våga jama ifrån.

      Radera
  2. Vi jamar instämmande med Dui och Deco, det är jamarbra att Gloria börjar bli trygg nog att jama ifrån. Även om man är kompisar så är det skönt att kunna jama ifrån ibland om man inte är överens. Det betyder ju inte att man tycker mindre om sin kompis utan tvärtom.
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alice, du har så rätt i att det inte betyder att man tycker mindre om sin kompis även om man jamar ifrån ibland.

      Radera
  3. Hmjam, förstår att du har svårt att se det positiva i Glorias nyvunna förmåga att jama ifrån och sätta ner tassen. Men nu vet du i alla fall hur mycket bus hon tål, så nästa gång hinner du säkert sluta i tid.
    Tassklappar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Simba och Tasse, kanske att jag vet hur mycket bus hon tål, men man vill ju alltid testa och se om hon kanske tål lite till?

      Radera
  4. Det var ju dumt att du fått skräp i öronen precis nät Gloria jamade ifrån. Nästa gång hör du säkert bättre vad hon jamar åt dig, tror vi. Kurr och burr.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Findus, Isak och Rasmus, ja det var ju väldigt dumt att skräpet kom just då. Fast man vet ju aldrig om det upprepas så skräpet kommer tillbaka nån annan gång precis när hon jamar nåt.

      Radera
  5. Hej alla. Jag såg kommentarer från människor som redan fick sitt lån från AMERICAN FINANCE GROUP och sedan bestämde jag mig för att ansöka enligt deras rekommendationer och för bara några timmar sedan bekräftade jag på mitt eget personliga bankkonto ett totalt belopp på $ 30 000 som jag begärde för. Det här är verkligen en bra nyhet och jag rekommenderar alla som behöver ett riktigt lån att ansöka via sin e-post (christywalton355@gmail.com) Jag är glad nu när jag har fått det lån jag begärde

    SvaraRadera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu har jag klarat av årsmötet. Det vara mycket jobb med det, men nu vet jag ju hur man gör. Bloggh...