onsdag 1 januari 2014

Katten Stellan på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Stellan på Södertälje Katthem.

Jahajam, då är Stora Smällarkvällen över. Hoppas ni inte blivit skrämda av tokigheterna som vissa tvåbeningar hittat på. Här har det inte varit så farligt som tur är.

Egentligen hade jag tänkt visa er statistiken över hur många som besökt min blogg, men sen kom jag på att jag tycker att statistik är så trist, så jag struntar i det. Kan i alla fall konstatera att det är ganska många som tittar in. Det känns kul.

Själva är vi rätt duktiga på att läsa ganska många kattbloggar, men betydligt sämre på att kommentera dem. Vi hinner bara inte. Jag har jamat till blogghjälpen att det viktigaste är vi katter på katthemmet. Ja - och så hennes familj där hemma så klart. Med 3 egna katter, en gubbe som inte är riktigt kry och ett hem som ska skötas så blir det inte så mycket tid över till kommentarer. Sen ska hon ju jobba i styrelsen också, men där sköter ju jag det mesta så det är ju inte så betungande.

Nu ska jag förbereda årets första Öppet Hus i morgon mellan 17-19!





8 kommentarer:

  1. Åh, vi tycker det skulle vara jättespinnande med lite statistik.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sippo, jaså. Jam, då får jag väl visa lite sånt när jag sammanställt och granskat den.

      Radera
  2. Vi är så tacksamma att ni alls hinner med så många bloggar som ni gör. Vi är alla glada när ni trots tidsbrist hinner lämna en kommentar :)

    =^.^=

    Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hjulia Huller om Buller, vi gör det så ofta vi hinner!

      Radera
  3. Verkligen tur att du sköter det mesta av blogghjälpens åtaganden i styrelsen annars skulle hon SÄKERT inte hinna med allt annat som hon måste göra! Antar att hon är tacksam för det och ger dig litte extra gottigt som kompensation.......

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sven, jag tycker nog hon kunde visa sin tacksamhet lite tydligare. Mer godis t ex vore på sin plats!

      Radera
  4. Smällde tack o jam inte så det hördes här hos mig heller :)
    Klart att Blogghjälpen i första tass ska ta hand om er katter på Katthemmet , sina egna katter och Gubbe !
    Jag o min matte läser också betydligt fler bloggar än vi kommenterar på :)
    Tassklappar och Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kjelle Bus, tyvärr hinner man inte med allt som man vill hinna med. Så är livet!

      Radera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu har jag klarat av årsmötet. Det vara mycket jobb med det, men nu vet jag ju hur man gör. Bloggh...