söndag 5 maj 2013

Katten Freddy på Södertälje Katthem berättar


Hej, det är Freddy på Södertälje Katthem.

Idag tänkte jag visa en bild där jag inte busar med blogghjälpen. Hon gör ju så gott hon kan. Man får komma ihåg att hon bara är en tvåbening.

Hon får bilden som lite belöning för att jag faktiskt fick ganska hyfsad tilldelning av godis idag. Jag tror faktiskt hon läste gårdagens blogg där jag klart jamade att jag inte skulle tolerilirera nåt snåleri. Det tog nog spik!

 Sen ska jag berätta att i torsdags var mina mattar här och hälsade på mig. Jag blir jamarglad varje gång jag ser dem, och jag tror de tycker om mig också. Hoppas de snart kommer tillbaka, för jag  längtar efter dem.


6 kommentarer:

  1. Vilken kanonbild. Där ser man ju vilken ståtlig kisse du är. Skönt att du fick ordentligt med godis för en gångs skull.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sippo, om man ska behålla sin ståtlighet måste man ju för ordentligt med godis. Eller hur?

      Radera
  2. Vilken fin bild! Klart det är mysigt när mattarna kommer, förstår att du längtar tills de kommer igen .Nosbuff

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dui och Deco, jag tycker jättemycket om mina mattar, så jag vill att de är här jämt!

      Radera
  3. Mjau, vi förstår att du längtar efter dina egna tvåbeningar, hoppas att du får komma hem till dom snart.

    Tass tass

    SvaraRadera
    Svar
    1. M, C, T, S, jag hoppas också, men jag vet ju att det dröjer till mitten av augusti. Men den som väntar på nåt gott...

      Radera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag är det inte jag som är på bilden. Min kompis, Liam, flyttade till ett eget hem för några daga...