onsdag 4 juli 2012


 

Hej, det är Ninja på Södertälje Katthem.

Tänk, att idag har jag fått en award. Det är från Victoria. Det är visst meningen att man ska berätta nåt om sig själv när man får den här awarden, men jag berättar ju varje dag lite. Motiveringen till att jag fick awarden var: Södertälje Katthem -för att de kämpar och står i, allt för att ge en hjälpande tass till dessa fantastiska djur som behöver en andra chans!!

Och i mitt fall är det inte bara en andra chans, utan en tredje. Hoppas jag får den snart.

Som jag berättade igår har jag ju egentligen semester, men när det händer sånt här så tyckte jag att jag måste avbryta den. Jag håller förresten fortfarande på med tuffa förhandlingar med blogghjälpen för att få mina semesterersättningar. Jag ger mig inte!



10 kommentarer:

  1. Grattis till awarden. *klappar tassarna* Du har absolut förtjänat den.
    Lycka till med dina förhandlingar, hoppas du får en rejäl ersättning.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sippo, tack! Det känns bra med lite uppmuntran mitt bland alla hårda förhandlingar.

      Radera
  2. Grattis till Awarden. Vi hoppas verkligen att dina människor kommer snart, håller alla tassar och tummar vi har. Nosbuff

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dui och Deco, tack! Jag hoppas också de kommer snart. Det vore jättekul.

      Radera
  3. Vi tycker också att du är värd både extra gottisar och ett eget hem så duktig som du är - och så söt (Sixtens inpass). Vi hoppas på att det kommer in en matte/husse som säger att det är precis dig.....

    Nosbuff

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klosterkatterna. tycker Sixten verkligen att jag är söt *rodnar*?

      Radera
  4. Grattis till din award. Hoppas att du lyckas riktigt, riktigt bra i dina förhandlingar med blogghjälpen. Klart att du ska ha semesterersättning! Kurr och burr.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Findus, Isak och Rasmus, visst ska jag ha semesterersättning? Det är visst bara blogghjälpen som inte fattar det.

      Radera
  5. Jamargrattis till awarden! Den är verkligen du och dina kompisar värda! Vi stöttar dig till 100% i dina förhandlingar med blogghjälpen!
    Matte vet inte riktigt vad hon skall tro om Wilma, ena dan är hon bra i magen för att vara sämre dan efter. Hon är pigg och glad. Hon har sista dagarna varit extremt "mammig" och vill ständigt gosa och matte vet inte riktigt om hon skall tolka det som positivt eller negativt. Hon har betett sig så efter operationer tidigare när hon troligtvis haft ont.
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alice, jag behöver allt stöd jag kan få i förhandlingarna. Vi katter kan ju ofta vara exceptionellt gosiga när vi inte mår så bra. Men vi fortsätter hålla tassarna för att Wilma snart ska bli alldeles bra!

      Radera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu har jag klarat av årsmötet. Det vara mycket jobb med det, men nu vet jag ju hur man gör. Bloggh...