lördag 9 juni 2012

Katten Ninja på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Ninja på Södertälje Katthem.

Nu sitter jag, som vanligt höll jag på att jama, och väntar på att kattokoptern ska komma och hämta mig och mina kompisar. Vi ska festa hos  Skyggisfamiljeni kväll!

Vi får nog ta det lite lugnt i början eftersom de är lite lite rädda ännu, men jag tror att när vi fått nosa på varandra en stund - då brakar det loss som vanligt!

Sen kommer det bli PARTY! Jag vet inte ännu vad som finns i kylskåpet på katthemmet, men nåt hittar vi alltid att ta med oss! Vi ses väl?

14 kommentarer:

  1. Vi får dansa lugna svansdanser tills de inte är så rädda längre.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sippo, precis, men jag tror inte det dröjer länge innan vi kan tassa loss på allvar!

      Radera
  2. Det kommer bli jamarskoj ikväll! Vi har putsat partypälsarna och väntar också på kattokoptern här. Vi tror som du att bara alla får hälsa på varandra så kommer vi svansdansa och ha skoj resten av natten. Här är matte jamarförkyld så hon kommer inte märka att vi försvinner och jag måste jama att det skall bli skönt att få lite ledigt efter allt spinnhealande.
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alice, vi bor ju så nära varandra så det passar ju bra att ta samma kattokopter. Stackars matte. Hoppas hon somnar innan ni ska åka.

      Radera
  3. Vi tittar också efter kattikoptern, den skulle stanna till och hämta oss med! Vi ses snart ;-)

    =^.^=

    Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hjulia Huller om Buller, klart vi hämtar upp er! Vifta bara med tassen så vi ser var vi ska landa.

      Radera
  4. Vi är också på väg! Ska bli så kul att träffa alla igen! Nosbuff

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dui och Deco, jättekul, vi hämtar väl upp er också!

      Radera
  5. *Fniss* vi är oxå på väg dit,ska bara putsa pälsarna och morrhåren.
    ska bli jamars kul att träffa alla igen.
    Vi tar med oss lite extra ifall det skulle ta slut ngn stans. Som räkor, tonfisk med mera.

    Vi ses där.
    Tass tass

    SvaraRadera
    Svar
    1. M, C, T, S, lite extra godis sitter aldrig fel. Vi behöver ju till vickningen också!

      Radera
  6. Hoppas ni har kul :-) grabbarna drog med kattlimmon för flera timmar sen. Luna stannade dock hemma eftersom hon fortfarande har så små kattungar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kattfamiljen, Luna är en ansvarsfull mamma. Hon får festa när ungarna blivit lite större.

      Radera
  7. Åh jag åkte med Kattlimmon :)
    Kul att träffas igår !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kjelle Bus, vi såg när du kom! Hur skulle man kunna missa dig?

      Radera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu börjar jag äntligen känna mig lite varm i pälsen. Det är inte så farligt att vara bloggkatt, me...