måndag 16 april 2012

Katten Ninja på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Ninja på Södertälje Katthem.

Ikväll blir det en väldigt kort blogg för både bloggare och blogghjälp är jamartrötta. Jag har jobbat som bara den för att få ihop allt som behövts till mötet i Svekatt som var ikväll.

I morgon ska jag i alla fall, äntligen, berätta om ett paket jag fått från Wikki. Det tog sjuttifjorton veckor för blogghjälpen att hämta ut de, men nu är det gjort. Oj vad det ska bli spännande att se vad som är i!

20 kommentarer:

  1. Spännande med paket. Nu är vi jättenyfikna ju.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sippo, det är jamarspännande! Undrar vad som är i?

      Radera
  2. Åh vad söt du var på dagens bild! Vad spinnande med paket! Hoppas det är något skojsigt och framför allt en jamarbra kattong! Jag älskar trånga bra kattonger. Matte har till och med lagt min favoritkattong på köksbordet så jag kan ligga där i solen på dagarna. *kurr*
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alice, tycker du *rodnar*. Jag tror att både katton och innehåll är jättespännande! Jag ska packa upp så fort jag kan.

      Radera
  3. Tänk att det ska vara så jamarsvårt att få hjälp med att hämta paket. Om det hade varit till blogghjälpen hade det ju varit ursäktligt, men när det är till er katter då borde det ju gå lite fortare tycker man. Nu hoppas vi bara att det är jamarbra saker i paketet och att det är en bra kattong.

    Tass från Imma, abemissa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Imma & Klosterkatterna, det är väldigt konstigt att det ska ta sån tid med viktiga saker. Och som jamat, hade det varit till blogghjälpen hade det väl inte gjort något...

      Radera
  4. Vilken fin bild på dig, du ser så klok ut där. Förstår att ni alla är trötta efter så mycket jobb.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gustav, jag försöker se lika klok ut som du, Gustav. Fast vi är ju inte så lika annars i utseendet.

      Radera
  5. Mjau det låter jamars spinnande med det där paketet. Jamars fin bild på dig igen, fina Ninja!

    Tass Tass

    SvaraRadera
    Svar
    1. M, C, T, S, vad kul att ni tycker jag är fin på bilden. Då blir jag jätteglad!

      Radera
  6. Här är jag och min matte oxå alldeles slut !
    Vi har ju varit iväg på kattutställning i Malmö HELA helgen och så träffade vi några av våra bloggkompisar på lördagen oxå :)
    Det är spinnande med paket :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kjelle Bus, undra på att du är alldeles slut som jobba hela helgen! Ska bli spännande att läsa om bloggkompisarna du träffat.

      Radera
  7. Oj, en katt i karantänen som inte mår så bra, det såg vi först idag. Där finns väl fortfarande min kattvalp Myses mamma Mysan!
    Måste nog ringa i morgon och kolla hur hon mår.
    Vem det än är som inte mådde så bra så hoppas jag att hon/han mår bättre nu!
    För även om jag "bara" är en hund, så älskar jag ju katter!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kasper, det är ingen fara med din kattvalp och hennes mamma. Hon som mådde dåligt mår mycket bättre idag.

      Radera
  8. Så du jobbar och sliter med alla förberedelser till möten! Blogghjälpen är säkert tacksam för all stöttning hon får. Hoppas att du får chans att vila upp dig lite. Och alla vet väl att man vilar bättre med hjälp av lite godis? Kurr och burr.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alla, utom blogghjälpen, vet att man vilar bättre med hjälp av godis!

      Radera
  9. Svar
    1. Yes det ska bli jättekul att se vad som finns i!,

      Radera
  10. Tänk, så mycket ni har att ta tass om. Tur blogghjälpen har en så kompetent tassistent. Hoppas mötet blir givande.
    Spinnande med Wikki-paketet, lova att jama om för oss vad det innehöll :-)
    Kramar och tassklappar

    SvaraRadera
  11. Gunilla och Frasse, ja här finns att göra må du tro! Visst ska ni få rapport om paketet!

    SvaraRadera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag får ni en bild på både Ubbe och mig. Jag ligger på min röda filt som jag fått av blogghjälpen...