fredag 3 juli 2009

Fina katten Musse söker vidare efter eget hem


Hej, det är Musse på Södertälje Katthem igen.

Igår var det ju öppet hus här på katthemmet. Eftersom jag hade nämnts i Länstidningen igår i deras reportage från Södertälje Katthem, så trodde jag att min människa kanske skulle komma hit igår, d v s den människa som vill ta hand om just mig. Men så blev det tyvärr inte.

Nu är nästa chans på söndag mellan 15-17 på Morabergsvägen 6D. Där kan man träffa mig och säga till personalen att det är just mig man vill ha, så gör de ett hembesök och ser till att just ditt hem är lämpligt för just mig. Om det är så kan jag komma hem till dig och ta hand om både dig, din familj om du har nån, och din bostad. Jag är jätteduktig på att ta hand om saker, bara jag ges tillfälle.

Håller tassarna för att vi ses på söndag.

Musse

2 kommentarer:

  1. Vi håller också tassarna för dig kompis. *nosbuff*

    SvaraRadera
  2. Hej Sippo. Du är en av mina trogna supporters. Det är tack vare såna som du som man kämpar vidare. Jag SKA ha ett bra hem, ju förr desto bättre. Musse

    SvaraRadera

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag har jag tänkt på alla katter som drabbas av krig. Det är så klart hemskt för alla mänskor ock...