fredag 12 juni 2009

Fina katten Musse söker vidare efter eget hem

Hej det är Musse på Södertälje Katthem igen.

Som ni väl vet kom jag till katthemmet , efter att jag blivit inlämnad av den person som hittade mig sedan jag blivit utslängd i Karlberga. Hennes katt och jag bråkade och då fick jag flytta.

Efter ett tag fick jag ett nytt hem igen, men där var en annan katt som inte heller gillade mig. Jag vet inte vad det är för fel, men andra katter verkar helt enkelt inte gilla mig. Nåja, det betydde att jag kom tillbaka till katthemmet igen. Där bor jag nu.

Själv gillar jag ju mest människor. Den bästa present jag kan tänka mig är att få komma till en eller flera personer som inte har nån annan katt. Där skulle jag vilja bo och gosa med dem. Har du ett sånt hem? Kom hit på öppet hus på söndag i så fall. Vi har öppet mellan 15-17 på Morabergsvägen 6D.

Musse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag får ni en bild på både Ubbe och mig. Jag ligger på min röda filt som jag fått av blogghjälpen...