söndag 7 juni 2009

Fina katten Musse söker nytt hem


Hej, det är Musse på Södertälje Katthem igen.
Igår var det Sveriges Nationaldag. En av de skärpta individer som skickar kommentarer till mig heter Sippo. Han sa igår att det även är Sveriges Kattionaldag. Det visste jag inte igår, men nu vet jag och ni alla det. Nästa år får vi lov att fira det ordentligt.
Jag blir så glad när jag får kommentarer på min blogg. Ni må tro att det inte är så lätt att blogga från katthemmet, eftersom det inte händer tillräckligt mycket för att det ska intressera nån.
I morgon berättar jag kanske lite om hur jag hade det innan jag kom hit. Det är visserligen ingen rolig läsning, men det är lika bra ni får veta. Kanske blir det så att nån tänkter att den katten vill jag ta hand om.
Om du vill det får du gärna komma på besök idag mellan 15-17 då vi har öppet hus. Hoppas vi ses.
Musse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag har jag tänkt på alla katter som drabbas av krig. Det är så klart hemskt för alla mänskor ock...