tisdag 5 maj 2009

Vet du att en jättegullig katt behöver ett hem?



Hej det är Pärlan på Södertälje Katthem igen.

Idag händer det grejer här på katthemmet. Jag ska få byta bur, nämligen. Jag ska få en bur som är direkt vid ingången, så det första man ser när man kommer in till oss katter på katthemmet är mig. Kul, va?

Det är bra med lite omväxling. Den andra buren har jag ju suttit ett tag i, så det blir kul med nåt nytt. Då kan jag bättre hålla kolla på de som kommer och går också. Särskilt på blogghjälpen. Hon kan inte se mig utan att komma in i buren och det är bra. Då får jag gosa en stund.

Helst vill jag ju gosa i ett eget hem, men det kommer att bli så säger blogghjälpen. Bara jag har lite tålamod. Kan du ta hand om mig? Kom till katthemmet på Morabergsvägen 6D på torsdag mellan 17-19 eller på söndag mellan 15-17. Det ser jag fram emot.

Pärlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu börjar jag äntligen känna mig lite varm i pälsen. Det är inte så farligt att vara bloggkatt, me...