fredag 15 maj 2009

När ska mysiga katten Pärlan få ett eget hem?



Hej, det är Pärlan på Södertälje Katthem igen.

Igår var det möte här på katthemmet inför LT-dagen som går av stapeln nu på söndag mellan 10-15. Då ska vi vara med.

På mötet blev det så många frågor att blogghjälpen var tvungen att gå och hämta mig i buren och ta mig med till mötet så jag kunde tala om för dem hur de skulle göra. Det är roligt att ha möten tycker jag.

Nu känns det som om allt kommer att gå jättebra, men jag undrar just hur det hade gått om inte jag varit med och hjälpt till.

Efter LT-dagen kan ni åka direkt hit till katthemmet på Morabergsvgäen 6D, för då är det öppet hus mellan 15-17. Jag har inga möten inplanerade då, så jag kommer att ha gott om tid att träffa er.

Pärlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu börjar jag äntligen känna mig lite varm i pälsen. Det är inte så farligt att vara bloggkatt, me...