söndag 17 maj 2009

Katten Pärlan vill ha ett eget hem


Hej det är Pärlan på Södertälje Katthem.
Idag har det varit mycket att göra på katthemmet på morgonen. Alla saker som ska med till LT-dagen på Torekällberget har hämtats och jag har kollat att allt är med. Nu måste ni bara gå dit och titta hur fint vi gjort. Det är öppet mellan 10-15.
Ni kan köpa lotter och vinna fina priser, ni kan köpa våra fina kläder och få information om katthemmet.
Sen föreslår jag att vi ses här på katthemmet för en avstämning. Vi har öppet hus mellan 15-17 på Morabergsvägen 6D. Det tar inte lång tid att åka hit från Torekällberget.
Hoppas vi ses. I morgon kanske jag ska berätta lite om hur det gick till när jag kom till katthemmet. Det är en av mina läsare som frågat om det, så det kommer ni få veta lite om framöver. Om jag inte får ett eget hem direkt förstås. Då kanske jag inte har så mycket tid att blogga.
Vill du sponsra oss är vårt plusgiro 38 93 41-9.
Pärlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu börjar jag äntligen känna mig lite varm i pälsen. Det är inte så farligt att vara bloggkatt, me...