lördag 2 maj 2009

Jättemysig katt söker bra, eget hem

Hej, det är Pärlan på Södertälje Katthem igen.

Igår protesterade ju jag mot dom som är dumma mot katter. Hoppas de dumsnutarna slutar med sånt. Det är fegt att ge sig på mindre varelser som dessutom inte kan försvara sig.

Idag händer väl inget särskilt här på katthemmet. Jag hoppas nån har tid att sitta en stund hos mig, men det är inte säkert. Det saknas folk. Kanske DU har tid att jobba här ibland? Ring hit i så fall: 08 550 32 000.

Annars kan du komma hit på öppet hus i morgon t ex mellan 15-17 på Morabergsvägen 6D. Då kan vi träffas också. Det vore jättekul.

Pärlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu börjar jag äntligen känna mig lite varm i pälsen. Det är inte så farligt att vara bloggkatt, me...