torsdag 2 april 2009

Spännande med Öppet Hus



Hej, nu är det Skipper som skriver igen.

Idag är det torsdag. Nu har jag lärt mig att det betyder Öppet Hus här på katthemmet mellan 17-19. Det ska verkligen bli spännande att se om det kommer några intressanta människor hit, som vill träffa mig och Smulan.

Jag har nog inte berättat att vi är vana både vid vovvar och med båtliv. Man heter ju inte Skipper för ros skull. Jag är jättevan skeppare och Smulan hjälper till. Tänk på det när ni ska ut med båten i sommar. Ni skulle klara er mycket bättre om vi var med och såg till att ni navigerade rätt. Det är jag säker på.

Idag har jag inte tid att skriva så mycket, för jag måste förbereda mig för öppet hus. Pälsen måste vara i topptrim och resten av mig också förstås.

Vi ses väl i eftermiddag?

Hälsningar från Skipper

P S Smulan hälsar också

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag har jag tänkt på alla katter som drabbas av krig. Det är så klart hemskt för alla mänskor ock...