onsdag 8 april 2009

Ny dag på Södertälje Katthem

Hej, det är Pärlan som skriver igen.

Nu har jag faktiskt bloggat i flera dagar utan att så mycket har hänt.

Fast man måste visst ha tålamod. Det säger i alla fall hon som hjälper mig att blogga. Det kanske stämmer.

Samtidigt tycker jag det är konstigt att inte fler människor förstår hur bra det är att ha katt. Vi kan t ex vara ett jättebra sällskap, vi gör så människor mår bättre. Såna som forskar säger t o m att man mätt att blodtrycket sänks om man klappar en katt. Tänk hur vi skulle kunna hjälpa varandra. Jag gör så du mår bra, du gör att jag får ett bra hem och också mår bra.

I morgon är det Skärtorsdag. Då har vi öppet hus kl 17-19 på Morabergsvägen 6D. Vi har öppet hus på söndag också mellan 15-17. Om man vill komma andra tider brukar det också gå, bara man ringer först. Vårt telefonnummer är 550 32 000.

Kom så fort du kan så vi kan träffas.

Pärlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu har jag klarat av årsmötet. Det vara mycket jobb med det, men nu vet jag ju hur man gör. Bloggh...