torsdag 23 april 2009

Katten Pärlan ger inte upp kampen om ett eget hem

Hej, det är Pärlan på Södertälje Katthem.

Igår var det möte här på katthemmet. Det var bra, för då kom blogghjälpen in och nattade mig efter mötet. Jag hade egentligen redan gått och lagt mig, men när hon kom in i buren sprang jag genast upp och la mig i hennes knä istället för i hyllan där jag låg innan.

Jag buffade och spann precis som jag brukar. Blogghjälpen sa att vi tar nya tag i morgon. Det är bra att inte hon heller ger upp. Hon säger att hon är envis och att hon inte ska sluta hjälpa mig med bloggen innan vi hittat ett bra hem åt mig. När hon sa så kunde jag sova jättegott i natt.

Idag är det öppet hus mellan 17-19 här på Morabergsvägen 6D. Kom hit då så vi kan träffas.

Pärlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag har jag tänkt på alla katter som drabbas av krig. Det är så klart hemskt för alla mänskor ock...