onsdag 22 april 2009

Katten Pärlan ger inte upp kampen om ett eget hem

Hej igen, det är Pärlan på Södertälje Katthem.
Jag har fått flera nya vänner. De svarar på min blogg. Det är jätteroligt. Det enda tokiga är att de inte bor i Södertälje, eller ens i närheten. Annars hade de kommit hit. En del säger att de tagit mig direkt.
Vad en del människor krånglar till saker. Det är ju bara att flytta hit så är saken löst. Enklare kan det väl inte bli. Jag skulle kunna flytta för att få ett hem och då borde väl andra i rimlighetens namn kunna flytta för att få bo hos mig?
Så fungerar det tydligen inte. Får avvakta till i morgon när det är öppet hus mellan 17-19 på Morabergsvägen 6D. Du kommer väl hit då?
Pärlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag får ni en bild på både Ubbe och mig. Jag ligger på min röda filt som jag fått av blogghjälpen...