lördag 18 april 2009

Katten Pärlan fortsätter sin kamp för ett eget hem


Hej på er, det är Pärlan på Södertälje Katthem igen.
Idag har jag kallat in blogghjälpen till katthemmet för strategidiskussioner. Nu har jag bloggat ett tag. Jag har fått flera nya vänner som stöder mig, vilket jag är jätteglad för, men inget hem ännu.
Är det nån som vet hur man gör? Jag är ju jättesnäll och älskar att kela. Blogghjälpen säger att jag är en kul tjej också. Jag skulle vilja busa mycket mer än jag har tillfälle att göra här.
Får se vad diskussionerna ger. Jag meddelar er i morgon.
Till dess vädjar jag till er att hjälpa mig på alla sätt ni kan, så att jag får ett nytt hem. Vi har öppet hus i morgon mellan 15-17 på Morabergsvägen 6D. Vi ses väl då?
Pärlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag har jag tänkt på alla katter som drabbas av krig. Det är så klart hemskt för alla mänskor ock...