fredag 1 maj 2009

Jättemysig katt söker bra, eget hem



Hej, det är Pärlan på Södertälje Katthem.
Idag är det första maj. Då ska man demonstrera. Jag skulle vilja ha ett plakat där det stod
DE SOM ÄR DUMMA MOT KATTER SKA SLUTA UPP MED DET. VI HAR OCKSÅ RÄTT TILL ETT BRA LIV. PÄRLAN PÅ SÖDERTÄLJE KATTHEM.
Men det är lite svårt för mig att bära ett stort plakat och jag får dessutom inte gå ut. Om inte du kommer och tar hand om mig förstås. Fast jag får inte gå ut idag i alla fall, för när man flyttar till ett nytt hem måste man vara inomhus minst 4 veckor först, så man vet var man hör hemma.
Kommer du på Öppet Hus på söndag mellan 15-17 till Morabergsvägen 6D?
Pärlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu börjar jag äntligen känna mig lite varm i pälsen. Det är inte så farligt att vara bloggkatt, me...