torsdag 30 april 2009

Jättemysig katt söker bra, eget hem

Hej igen, det är Pärlan från Södertälje Katthem.

Igår var det en som påpekade att jag skrivit att det var Skärtorsdag idag. Det var ju tokigt av mig, men det är inte så lätt för en liten katt att komma ihåg vad alla dagar heter. Huvudsaken är ju att ni och jag vet att det är Öppet Hus idag mellan 17-19 här på Morabergsvägen 6D.

Om man sen vill kalla det för Skärtorsdag eller Valborg spelar ju inte så stor roll. Huvudsaken att ni kommer hit och att jag får ett nytt hem.

Var försiktiga med eldarna idag. Jag vill inte att ni blir skadade. Risken att skadas om ni kommer hit är välldigt liten, så jag tycker ni ska komma hit istället för att stå och titta på nån eld.

Pärlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu har jag klarat av årsmötet. Det vara mycket jobb med det, men nu vet jag ju hur man gör. Bloggh...