måndag 6 april 2009

Hjälp katten Pärlan till ett nytt hem

Hej. Jag heter egentligen Boncuk, men jag kallas oftast för Pärlan. Jag bor på Södertälje Katthem.

Jag hade två kompisar här, Skipper och Smulan, som fick ett eget hem igår. De brukade blogga här och tala om att de behövde hjälp. Innan de åkte tipsade de mig om att jag skulle börja blogga så kanske jag också fick ett eget hem.

Det skulle vara så roligt att få ett eget hem med egna människor som tyckte om mig och tog hand om mig. Jag skulle bli så glad då.

Om du vill läsa mer om mig så finns jag på www.sodertaljekatthem.se där jag är utsedd till Månadens Katt.

Kom och besök mig när vi har öppet hus på katthemmet, torsdagar 17-19 och söndagar 15-17. Om man ringer kan man nog få komma andra dagar och tider också. Telefon 550 32 000.

Jag väntar här på en snäll matte och/eller husse som kan ta hand om mig.

Pärlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu har jag klarat av årsmötet. Det vara mycket jobb med det, men nu vet jag ju hur man gör. Bloggh...