söndag 12 april 2009



Hej, det är Pärlan på Södertälje Katthem.

Idag håller jag tassarna, för det är öppet hus på katthemmet mellan 15-17. Min blogghjälp säger att en vacker dag kommer det nån som fastnar för just dig. Och idag är det en vacker dag, det kan jag se.

Igår hände det inte så mycket. Lite städning, lite mat men inget särskilt påskfirande för min del. Idag kanske det blir bättre. Jag hoppas på det.

Innan jag blev utkastad från mitt förra hem firades påsken mer. Det var inte så jättekul det heller, för ingen brydde sig särskilt mycket om mig där. På katthemmet är i alla fall alla snälla och man behöver inte riskera att bli utkastad eller utan mat.

Fast ett eget hem är vad jag önskar mig mest av allt. Snälla människor som tycker om just MIG och som jag får gulla med. Vill DU bli den människan? Kom till mig på Morabergsvägen 6D idag mellan 15-17 eller på torsdag mellan 17-19. Eller ring 550 32 000 om du vill komma nån annan tid. Ofta är det nån här som kan ta emot dig.

Pärlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Nu har jag klarat av årsmötet. Det vara mycket jobb med det, men nu vet jag ju hur man gör. Bloggh...