måndag 30 mars 2009

Måndag morgon


Hej, det är jag, Skipper igen.
Igår hade vi öppet hus här på katthemmet. Det fick mig att undra vad ni människor gör på er fritid. Inte kom ni till Södertälje Katthem i alla fall.
Jag förstår inte vad som skulle kunna vara roligare än att komma hit och besöka mig och mina kompisar. Speciellt som jag har bloggat i flera dagar och förklarat situationen här för er.
Hon som hjälper mig att skriva det här säger att jag måste ha lite tålamod. Men hur länge ska man behöva ha det?
På torsdag är det nytt öppet hus. Ni måste LOVA att ni kommer då. Bloggar i alla ära, men jag måste ju ha direktkontakt för att kunna berätta mer i detalj hur läget är. Dessutom får ju du förmånen att klappa på min mjuka päls och både se och höra hur trevlig katt jag är.
Kom på torsdag, senast. Vi har öppet hus 17-19 på Morabergsvägen 6D.
Vi hörs snart.
Skipper
P S Smulan hälsar också

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Katten Hanina på Södertälje Katthem berättar

Hej, det är Hanina på Södertälje Katthem. Idag har jag tänkt på alla katter som drabbas av krig. Det är så klart hemskt för alla mänskor ock...